2008/09/28

Come On, Come In

Hej hopp
Nu mår jag mycket mycket mycket bättre. Är 99% frisk igen, så hoppas att det stannar så här också. I Torsdags trodde jag att jag var frisk och skulle ut på fest. Drack 2 glas Baileys och halv vägs till festen får jag värsta panik. Känner mej helt spy-färdig, svettas som fan, allt bara gungar, och jag går hem istället. Jag har aldrig mått så konstigt. Sov länge och sen har jag bara vilat upp mej igen. Ingenting speciellt har hänt i helgen, hängde på en pub efter skolan i fredags med några kompisar, men that's it. Förhoppningsvis (fingers crossed) så händer det lite mera denna helg. Helgen är säkert inte så jobbig.. har bara 2 uppsatser att skriva.. så det går säkert bra, även om jag har hört att den enna ska vara ett helvete. Sen på tisdag tänkte jag färga mitt hår eftersom jag inte har skola då. Och sen resten av veckan har jag skola och så. Kanske piercar näsan på Torsdag eftersom jag börjar vid 5. På fredag hoppas jag att vi kan gå till Havana, det var ganska kul sist. Jag ska fråga Izzie och Camilla om dom inte vill köpa lite vin på fredag och sen gå till Havana och dansa. På lördag ska jag till Doetinchem och träffa min faster Sandra och min farbror Erik. Vi ska äta middag tillsammans och kolla på film och så, tänka ta med någon god efterrätt, men jag vet inte vad jag ska göra? Sen på Söndag kommer pappa! Gubben ska mellan landa i Amsterdam på väg till Wein, så jag tänkte åka ut till flygplatsen och fika med honom i någon timme eller så innan han åker vidare. Det blir inte länge, men jag får åtminstone träffa honom lite. Och det blir min helg. Annars har jag itne så mycket att skriva om.. Det var nog allt

Cheerio xx

0 kommentarer: