2008/09/24

YES WE CAN

hej hopp
idag har det varit lite bättre.. det kommer och går liksom :/ men förhoppningsvis är det bättre imorgon. det enda lite roliga var att jag gick ner några kilo, som jag säkert går upp imorgon igen när jag kan börja äta ordentligt. imorgon vid 11:30 ska jag till cityhall med izzie för att regristrera mej i holland, sen har jag några saker jag vill hinna med:
1) klippa och färga håret (men har tyvärr inte hittat någon frisör än.. så det blir antagligen inte av)
2) hitta vykort och posta till släktingar
3) gå runt lite på H&M och zara för att hitta lite fina party kläder, även om jag inte ska handla mer. man får väll titta?
4) gå till körskolan brevid min skola, och kolla priser, tider, availability och sånt, vill så gärna ta jävla körkortet nu..
5) pierca näsan (som man oftast gör hos frisören.. )

det var nog allt, men det är ändå ganska mycket saker. sen har jag möte vid 17:00 med min projekt grupp.. trögt går det mellan oss. men oh well, jag har gjort det jag måste göra. sen har jag en enda klass, public international law tror jag? och slutar då vid 19:30. sen ska jag göra mej iordning, och gå hem till izzie eller så, för vi ska dricka baileys och ha lite kul tillsammans med camilla också. sen ska vi vidare till någon klubb, alla hebo studenter ska dit, men jag hänkar på också hehe. hoppas det blir kul. undrar hur jag ska komma hem? sen på fredag har jag två lektioner, och sen förhoppningsvis något kul att göra på kvällen också. under helgen har jag en massa att läsa, men jag hittar säkert något roligare att göra hehe.
imorgon kommer säsong 5 av grey's anatomy ut! längtar.
det var nog allt för idag? är sååå jävla hungrig; vill bara proppa i mej 200 big macs :( men men, måste behålla figuren :( kanske en big mac på lördag? hoppas min nya "low carb high fat diet" funkar också... får se om några veckor.
nu ska jag hämta tvätten!
cheerio xx

1 kommentarer:

Anonym sa...

Nice to meet u.
I like the music you like.
Come to my tçblog if you want to learn a little of spanish