2008/09/23

you don't have to put on the red light


halloj

jag har haft världens sämsta natt.. har fått food poisoning och har så mega dunder ont i magen. har knappt kunnat sova, måste spy eller gå på toaletten hela tiden, är varm och har feber också tror jag. kan inte äta någonting, men jag håller typ på att svimma för jag är så hungrig, kan man äta en skål med special K tro?

jag kommer inte ihåg när jag skrev sist, men iaf, ska berätta lite om min äventyrs fyllda helg. i fredags så hade jag middag här för izzie och camilla, eftersom camilla fyllde 20 nu i veckan (jag är så liten :/), så jag lagade pasta med pesto, köpte gott vin, och så tog izzie med sej lite donughts till efterrätt, mumms mumms. vet inte om jag skrev om förra fredagan heller? izzies kille var på besök från tyskland, så vi åt middag tillsammans på vapiano, väääärldens go'aste italiensk mat! sen hade vi drinkar på havana, och stannade där resten av kvällen och dansade. super super kul var det. sen gick vi alla hem tillsammans, först gick vi med camilla hem, sen gick izzie och chris med mej hem och så gick dom hem. lördagen och söndagen efter spenderades i ede tillsammans med min farmor och farfar. fick grönsaksoppa och så tog jag ett bad, det har jag längtat efter! sen dagen efter så kollade vi på kyrk-tv (whoopdidoo) och sen åkte jag hem igen. nu i helgen så spenderade jag både lördag och söndag hemma i pyjamas, kollade på queer as folk och gjorde läxor. idag har jag också en massa läxor jag måste göra.. två assignments. som är super tråkiga.. jag måste läsa judgments på internet och sen svara på frågor, vilket egentligen är super lätt, men båda judgments är typ 100 sidor långa... så det kommer ju ta ett tag att göra klart allting. sen ska jag bara skicka iväg mina läxor + mitt CV som jag äntligen är klar med, och sen ska jag lägga mej i sängen och sova lite, kanske titta lite mera på queer as folk, och sen måste jag faktist äta någonting. imorgon har jag veckans längsta dag.. klasser från 08:45-18:00 tror jag... fy fan vad tråkigt.. men sen på torsdag måste jag först till cityhall för att skriva in mej i holland, sen äta lunch med izzie, och sen har jag en klass på kvällen... och sen efter det är det fest! alla hebo studenter (ochjag!) ska till någon klubb tillsammans, så det blir säkert jätte kul hoppas jag!

sen på fredag ska vi också planera något kul, kanske en resa till amsterdam eller så? jaja, fest ska det bli iaf. sen har jag en till vecka, och sen får jag träffa pappa!! längtar längtar längtar.

men nu måste jag fortsätta med läxor, eller rättare sagt börja med läxor, om jag någonsin ska bli klar...

cheerio xx

0 kommentarer: