2008/09/08

Hold the Line.. :/


Was it a mistake?

Jag är lite, eller ja, VÄLDIGT osäker just nu. Jag har fått mitt schema och redan haft några av mina första klasser på universitetet, men det är såå otroligt svårt och jag vet verkligen inte om jag kommer att kunna klara det här. Nervöst är det iaf, och stressigt att känna hur mycket jag måste jobba under året bara för att kunna gå vidare till nästa år. Åt andra sidan så har jag ju bara gått 1 "vecka" i skolan än så länge, så det kanske är för tidigt att bestämma sej för att inte klara International Law, men det känns ändå som om jag vet precis hur det kommer att gå. Jag tänker varje dag på hur svårt det var i skolan idag, och sånt. Men, fingers crossed, det är bara att hoppas på att det går bättre :/

Hade en helt okej helg, i fredags var jag på bio och såg Sex & the City filmen med Izzie och Camilla, det var riktigt kul. Sen gick jag hem och kollade lite på TV och sen sov jag. I lördags kom Erik med resten av lådorna.. så nu är rummet helt klart! Vilket känns skönt, för det är ett ganska mysigt ställe också. Resten av helgen gjorde jag inte så mycket.. köpte hem mat, köpte dammsugare och bröd rost och sen några tvätt korgar också. Måste faktist dra mej ner till tvättrummet snart och tvätta kläder... Imorgon kanske? Orkar bara inte börja med allt det där..

Sen gjorde jag inte så mycket annat, det regnade ganska mycket så jag satt inne en hel del.

Men nu måste jag läsa lite ur min mega feta EU LAW bok, innan skolan börjar om 30 minuter...


Cheerio.

0 kommentarer: