2008/09/14

Världens underskattade film

Har ni någonsin sett The Life of David Gale? Asså hallå, så sjukt bra den var. Jag vet itne riktigt när den kom ut... 2002 gissar jag på.. Men då fick den super dålig kritik. Inte konstigt att flera inte har sett sen. Men om ni har tid, så kan jag verkligen rekommendera att ni hyr den och ser på. Så otroligt sjukt bra och otroligt bra gjord..
Och när vi ändå är på det här ämnet så tycker jag att världens underskattade band är Kasabian. Dom gör sååå bra musik, men Sverige bara spelar gamla äckliga låter om och om och om. Asså verkligen, hur många gånger hörde ni Ella Elle L'a i sommras? Ha lite fantasi, Sverige! Det var verkligen samma 5 låtar som gick om och om på radion, på varje kanal. Spela lite Kasabian istället.
XX

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har sett den filmen, den är riktigt bra!