2008/09/03

Times, they are a changin'

Sitter nu här och äter en skål med kyckling soppa. Sånt där pulver packet som man blandar med vatten. Smakar skit, men men, Hej Studentliv! Håller också på att ladda ner nya One Tree Hill. Kommer ihåg nada från säsong 5, men ändå känns det som att jag måste se det nya avsnittet... lite lost är jag. Kollade på nya Gossip Girl igår :D Kanon bra var det!
Igår satt jag i mitt rum hela jävla dagen. Det spö regnade ute och var verkligen inget "ut och promenera väder", så jag satt inne.
Idag träffade jag Camilla och Izzie, vi gick till en italiensk resturang och åt lunch, det är såååå gott där. Tror aldrig jag har varit så mätt! Sen gick jag och köpte lite antecknings böcker och sånt som jag behöver till skolan.. Och så blev det ju några bas tröjor från H&M, vinterjacka från H&M och en grå klänning och bruna mys byxor från Zara. Älskar älskar älskar shopping! Borde kanske skaffa ett jobb också så kan jag spendera lite mera pengar ;) Såg väääärldens härligaste gladiator sandaler och vinter stövlar från Zara som jag bara måste ha! :/
Imorgon ska jag tillbaka till skolan.. Då börjar det på riktigt... Tråkigt tråkigt.

Tills dess;
Cheerio

0 kommentarer: