2008/10/03

I brist på annat...

1. Vad heter du? Madeleine

2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Kate ?

3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Tom (men jag blev en tjej)

4. Vilket stjärntecken är du? Vattuman

5. Vilken årgång är du? 1990

6. Vart bor du? Holland

7. Bott utomlands? Ja du - Sverige, Holland, Nya Zeeland, Malaysia, Tyskland och Kina

8. Flyttat antal gånger? Eh.. Det är alllllldeles för många att ränka

9. Vart skulle du vilja bo? I Kina igen..

10. Vilken skolklass? På universitetet...

11. Vad vill du bli när du blir äldre? Rock stjärna! Nej men allvarligt... doktor eller divorce lawyer eller något sånt, eller göra film.

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 169

2. Hur mycket väger du? :/

3. Hårfärg och frisyr? Mellan långt, mellan lockigt, mörk brunt

4. Ögonfärg? Blågrå

5. Mest nöjd med? Magen tror jag

6. Minst nöjd med? mina lår och mina fingrar

7. Skostorlek? 39

8. Glasögon? Ja, till att läsa

9. Gar du några piercingar/tatueringar? Ja :)

FAVORITER

1. Filmer? The Full Monty, Mamma Mia, 21, Ace Ventura, Across the Universe... JAG ÄLSKAR FILM.

2. Låtar? Wish You Were Here - Pink Floyd, Don't Cry - Guns n' Roses, Be Yourself -Audioslave

3. Årstider? Sommar!

4. Mat/dryck? Tacos, Nachos, Sushi, Godis & Chips, Margaritas, Baileys, Vin

5. Djur? Katter

6. Färg? Svart, brun, grå, marin blå och metallic färger

7. Parfym? "Be Delicious" av DKNY

8. Tv-program? Sex & the City, Friends

9. Ämne i skolan? Matte, Franska..

10. Sysselsättning? Jag älskar att gå på konserter, hur kul som helst! Älskar också att plugga film.

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? Antingen min skin jacka eller ingenting.

2. Vad använder du just nu för skor? Silver ballerina från H&M, eller bruna stövlar

3. Favoritfärg på kläder? Brun

4. Favoritmaterial på kläder? Ingen anning :/

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Massa jag har hittat på internet..

6. Favoritaffärer? H&M, Gina Tricot, Zara, The Body Shop

7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Mellan 0-500 kr

8. Favoritmärke? H&M? (om det räknas som märke)

9. Vad har du för byxstorlek? Ingen anning, 27:a eller 28:a?

10. Vad har du för tröjstorlek? 36-38

BLANDAT

1. Vad heter din morfar? Karl-Gunnar

2. Var har du i din jackficka just nu? ingenting.. får inte plats något

3. Vad är du beroende av? musik, film, och så godis såklart.

4. Vilket land kommer du i från? Sverige/Holland.

5. Vilken sorts lipsyl använder du? Cocoa Butter Lip Care Stick från Bodyshop

6. Vad tror du på? Kärlek, fred.

7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Agnostic.

8. Vad köpte du senast? No idea!

9. Har du nåt husdjur? Nej :(

10. Var bor du? I en student lägenhet i Haag, Holland.... :/





Det var kul det. Nu ska jag göra mej iordning. Jag ska ut med några tjejer till Vapiano och äta god god god italiensk pasta, sen ska vi vidare till Havana för drinkar och dansa lite :D Fast det får itne bli för sent.. Imorgon kl 08:30 kommer Erik och pappa och hämtar mej! :D Det ska bli kul, vi ska väll äta mat och bara hänga tillsammans, sen ska jag sova hemma hos Erik.

Cheerio xx

0 kommentarer: