2008/11/06

tonight, i'm alright

hej hopp
har inte skrivit på jätte länge, fast med good reason. kommer inte ihåg vad jag skrev om sist.. så jag vet inte heller var jag ska börja. mamma, mormor och morfar var här och hälsade på, det var jätte jätte kul med lite sällskap, sov på deras hotell hela veckan, så vi fick frukost varje morgon och sen hittade vi på något kul under dagen. på onsdagen åkte dom hem och på fredagen åkte jag vill sverige :D det var faktist super skönt. hann träffa mickan och gå på bio, patrik 1,5 är kanon bra, så gå definitift och se den. sen var jag i vällingby, kista, klippte håret, åt jätte god mat, och såg på bra tv. sen gjorde jag inte så mycket mer, plugga lite, och sov mycket, hur relaxing som helst, och jag hade faktist kul också. längtar jätte mycket till jul nu när jag får åka hem till sverige igen, plus att hela familjen kommer och, saknar lisser för mycket! :/ sen kan jag träffa emmy och julia också, vilket jag inte gjorde nu, saknar dom!
just nu har jag exams... har gjort 3 stycken och har min sista imorgon. skönt att det kommer vara över! imorgon är det fredag också, och jag har absolut inga planer för kvällen?! får väll sitta hemma aldelles själv och titta på tv. woohooo. på lördag ska jag iaf och äta mexikansk mat och sen dansa på havana, vilket blir kul. men hur fan kan jag sitta hemma på en fredag kväll? holland var mycket annorlunda, inte som jag trodde det skulle vara. jag har inte lika många kompisar här, vilket inte är så kul, har inte alltid någonting att göra. imorgon ska jag iaf kolla om jag kan gå till gymmet på skolan, har jag något att göra i några timmar varje dag iaf. sen kanske jag tar en promenad in till stan, har ju inget bättre för mej iaf.
nu ska jag lägga mej i sängen, kolla klart på europe music awards, och sen sova tidigt hoppas jag.

har inget mera att säga. verkligen inte att säga.

jusste, OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA. tack amerika! ni gjorde rätt! (men prop h8te? seriously? fy fan)

0 kommentarer: