2008/11/28

, and nothing else matters

TGIF! woooohooo. nej men allvarlig. jag är bara glad att jag får sova en dag nu :D var helt utmattad hela dagen. hade bara en lektion idag.. det var internal market law. super tråkigt men tiden gick snabbt. sen gick jag hem och åt lunch. vid kl 4 så träffades min grupp vid peace palace där vi hade en tour i biblioteket. mega-boring, men oh well. hoppas helgen blir kul, men ändå relaxing. kanske ska festa imorgon kväll med några kompisar. vet inte helt säkert, människorna här är så jävla boring att det är inte sant. kommer 99% att flytta till sverige efter sommaren.

nu ska jag kolla på frasier och försöka hitta något gott att äta. tyvärr har jag ingen frys så jag kan inte äta glass :/ annars hade lite ben & jerrys suttit fint :) sen ska jag kolla på youtube filmer. asså jag kan leta upp ett klipp med parlamentet eller the mighty boosh, sen typ 6 timmar senare sitter jag fortfarande på youtube, hittar ALLTID roliga saker att göra där.

om jag fick vara vem som helst i hela världen, skulle jag vara joan jett. så skön hon är! och älskar hennes stil. skulle betala 10000 spänn för hennes hår. love it!






thats it för ikväll... förhoppningsvis har jag en massa att berätta på söndag kväll, doubt it.


xx

0 kommentarer: