2008/11/27

today is a good day, its ice cream day

hej hopp
idag hade jag faktist en ganska trevlig dag. vaknade, åt bagels med ägg till frukost och slappade lite. sen träffade jag anne-lii på skolan och så åkte vi till banken tillsammans för att fixa hennes bank kort. sen blev det en liten trip till mcdonalds, köpte varsin cheeseburger. sen hade vi en lektion idag, human rights law. mega boring.. men men. har ganska mycket läxor nu till helgen..
imorgon är det fredag och jag har bara en lektion, skönt! sen ska jag till stan med anne-lii och kolla lite i affärer. kl 4 ska hela gruppen träffas på peace palace och kolla på biblioteket; åh så kul det låter. sen blir det kanske middag med kompisar, och sen hem. blir en tidig kväll. har inga planer än för lördag, ska nog sova länge. men sen på kvällen blir det fest med camilla tror jag. och söndag blir läx dag. nu ska jag duscha och sen sova. xx

0 kommentarer: