2008/10/12

Walking In A Straight Line

hej svejs
och.. så var helgen över igen. och inte gjorde jag mycket heller. var på bio iaf i fredags, såg både eagle eye och wanted. eagle eye var riktigt bra, men väldigt väldigt komplicerad.. lite överdriven också, men shia laboeuf är ju med, så det kan ju inte bli så fel. wanted har så jävla rå, men ändå en otrooooligt bra film, den tyckte jag verkligen om, och det måste ni alla gå och se! kom hem runt 12 i fredags, och så kollade jag på CSI hemma.. så jag somnade inte förrän kl 3 eller så.. och sen vaknade jag 1 nästa dag. det var tänkt att jag skulle till rotterdam på kvällen men jag stannade hemma istället, diskade och dammsugade hela dagen.. så ajg var helt svettig och slut på kvällen. idag har jag gjort klart min UCAS application och skickat iväg, och sen har jag inte gjort så mycket annat, har gjort några läxor till skolan och sen kollat klart på CSI. imorgon här jag skola.. sen ska jag försöka få tag på några AC/DC biljetter. dom ska tydligen spela i amsterdam nu också.. men jag verkar inte hitta att det står det på mer än en webbsida.. så jag är lite osäker. annars åker jag ver till tyskland och ser dom.. vill så gärna! biljetterna i sverige tog slut på 11 minuter. helvete! snacka om att jag måste vara snabb om jag vill ha amsterdam biljetter.. måste bara ta reda på när som släpps och så iafall. ska handla lite mat imorgon också.. hatar fan att göra middag på kvällarna.. :/ sen på tisdag har jag ingen skola, ska bara göra läxor. onsdag är veckans längsta dag.. och på torsdag ska jag checka in på hotellet, för på kvällen kommer mamma, mormor och morfar! sen resten av veckan blir bara kul! :D nu ska jag lägga mej i sängen och sova lite eller såå...! annars var det inget att berätta tror jag..
cheerio xx

0 kommentarer: