2008/11/19

Fly Away

hej igen
exams tog slut ett tag sen.. fick 4.8 på eu history (och måste göra om den) och sen 8.2 på skills. dom andra har jag inte fått tillbaka än. efter exam veckan hade vi en veckas lov.. så jag inte gjorde så mycket.
i måndags började nya skolan igen. igår var jag i amsterdam med en kompis, rökte lite och gick på sex museum. det var kul. synd bara med skit väder. mår inte så bra just nu... känns tomt och ensamt och helt enkelt inte så kul att vara här. har nästan helt bestämmt mej för att flytta hem till sverige under sommaren,. holland är ingenting för mej.
nu till helgen ska jag nog träffa sandra och ha det kul. annars vet jag inte riktigt... inga roliga personer här direkt. sen ska jag fira sinterklaas tillsammans med timmermans släkten. blir nog ganska kul.
om exakt en månad åker jag till sverige för att fira jul med familjen! längtar jätte jätte jätte mycket. hoppas tiden går fort för jag hatar denna lilla hell hole.
är trött på att laga mat, trött på att städa, trött på att tvätta, trött på att inte ha något att göra.

xx

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande! Jag pluggar juridik i sverige, och vi håller just nu på med EG-rätt och så :)

Anonym sa...

läste vad du hade skrivit för en kommentar på ett diet inlägg, du e sjuk om du vill gå ner!

Anonym sa...

Läste lite nogrannare nu. Röka på?! What the hell?