2008/10/05

Child In Time

Yelloooow.

Nu är jag hemma igen. Igår landade pappa och sen kom pappa och Erik förbi runt 8:30 och kollade på lägenheten och hämtade upp mej, sen stannade vi vid någon resturang på vägen, dom åt någon pastry och jag åt gulasch soppa. Det var typ sen frukost, super gott var det iaf. Sen åkte vi hem till Erik och droppade av våra saker. Sen så åkte vi till centrum där vi kollade lite på H&M, någon skjort affär och sen så åt vi lunch på något litet mack ställe, pommes frites och mayonnaise hahaha ingen mådde så bra efter men sååå jävla gott var det, inte så ofta det blir det till lunch. Sen gick vi till Jamin och köpte varsinn påse godis MUMMMS. Sen åkte vi hem och drack vin och kollade på The Da Vinci Code, vilken skit dålig film!! Efter det lyssnade vi på hela deep purple albumet, och sjöng med till alla låtar. Sen hämtade vi Sandra (hon kom 1 timme för sent för någon hade kastat sej framför tåget....alltid lika kul att höra sånt) och sen åkte vi till något slott och promenerade lite, sen åkte vi och åt middag på ett ställe som hette De Bank, åt bara lite mat för jag var propp mätt från lunchen:) Efter det åkte vi hem igen och satt och väntade lite tills opa och oma kom, så pratade vi lite bra sen la vi oss vid typ 10 tror jag, alla var dö trötta. Idag gick jag upp kl 6, vi lämnade pappa på flygplatsen och sen så tog jag tåget hem. Nu ska jag vila lite, sen ska jag jobba lite med applications. det är sånt skiiiiiit väder här, det regnar hela tiden, helt värdelöst. Jag hatar Holland (och Sverige för den delen) väder!
Imorgon måste jag verkligen handla mera mat. Jag har ingen mat hemma överhuvudtaget just nu.. undrar vad jag ska äta till middag ikväll..

I fredags träffade jag Izzie och två andra tyska tjejer och åt middag på Vapiano (MUMSSSS) och sen var alla så trötta så vi gick hem istället för til Havana. Jag och Izzie var väldigt tempted att gå in på bio och se Wanted. Men vi bestämmde att gå nästa fredag istället, så ska vi förbi mat affärer och köpa en mega låda med Ben & Jerry's glass först, som vi ska smuggla in till biografen. Vi planerade också att se filmen Eagle Eye direkt efter hehe. Sen resten av helgen har jag inga planer, men jag vill verkligen till Amsterdam, så jag ska höra om Izzie känner för att göra det.
Sen på onsdagen (16e) så kommer mamma, mormor, och morfar! :D Kalas!

Okej nu måste jag återgå till att itne göra någonting.
Cheerio xx

0 kommentarer: