2008/10/08

Fill My Little World

hej hopp
just nu känner jag men ganska glad. har gjort klart min assignment för nu i veckan plus allt mitt projekt arbete (så jag är nu helt klar med min del). idag efter skolan gick jag till en pub brevid skolan tillsammans med några kompisar. åt en god salad till middag när jag kom hem och kollade på en bra film. har svarat på alla mail, alla facebook comments, och gjort klart min UCAS application nästan till 100%. har valt ut alla universitet i sverige som jag ska söka till, måste bara maila dom nu. imorgon ska jag till rabobank och lägga pengar på mitt kort. sen ska jag köpa lite god mat på albert heijn, räkor, muffins, nötter mums! sen ska jag äta lunch med izzie kl 13:45, och sen ska jag hem och slappa lite. har skola mellan 17:45-19:30, en lecture i public international law. Sen på fredag har jag 2 lektioner och sen efter skolan ska jag ha lite kul. 18:25 ska jag träffa izzie vid albert heijn för att köpa lite glass och gott, sen 18:50 börjar eagle eye! efter det ska vi vidare och se wanted:D kommer bli en myyysig kväll. undrar vad vi gör efter? skulle vara kul att dansa lite på havana, men jag tror säkert att vi går hem och sover.. sen på lördag har jag inga planer.. men jag antar att jag bara stannar hemma och städar rummet och så. sen på lördag kväll ska jag most likely till rotterdam för lite fest hemma hos min kompis. hoppas det blir kul för just nu känns det inte riktigt som om jag vill åka dit. sen söndag är väll bara "slappa-dag". sen har jag skolan på måndag, onsdag, torsdag och fredag, men på torsdag kväll kommer mamma, mormor och morfar! det ska bli super kul. sååå otroligt snabbt tiden gick! vi ska väll äta ute på resturanger, göra lite sight seeing and bara slappa. sen den 24/10 för jag åka till SVERIGE!! woohoooo det ska bli super kul, ska hinna med en massa läxor och annat kul! skrier mer om det senare. sen är det bara några veckor fram till jul:D annat att se fram emot: bra konserter, usa elections (OBAMA!) och sen exams (vilket jag inte ser fram emot, men oh well) annars har jag ingenting att skriva direkt.. har vääärldens torn med disk att ta hand om.. men det kanske jag gör imorgon.. orkar verkligen inte att göra det nu. en massssa tvätt har jag också, men det kanske blir på söndag. nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på comedy channel tills jag somnar, kanske äter något gott också. jag har lovat mej själv att tappa en masssa vikt vid nyår, jag får njuta fram tills dess, men sen ska jag fanimej skärpa mej!

cheerio xx

0 kommentarer: