2008/12/02

this town don't feel like mine

hmm vet inte riktigt hur jag känner mej just nu. hade en presentation i skolan idag som gick bra, får extra poäng på min exam nu! imorgon har jag masssssor, först upp kl 8 och så har jag 2 lektioner.. sen har vi group meeting och sen måste jag lämna in min assignment... måste börja den ikväll men jag kan verkligen bara inte. är såå trött på skol jobb. hoppas gå förbi H&M imorgon också för att köpa lite nya kläder, kanske en skjorta eller en väst?
min syrra har blivit helt galen. hon är ju i pubertets åldern och har lite attityd ibland.. men jag ber henne helt snäll att sluta vara så gnällig och dum och så.. och så vips tar hon bort mej från hennes facebook kompisar och skickar en message där hon säger att hon inte vill prata med mej längre. asså hur omogen kan man bli?
ja ja, nu är det bara c 3 veckor kvar tills jag åker till sverige, längtar så jätte jätte jätte mycket.
nu måste jag nog börja jobba med min assignment... puh!
xx

HAPPY AIDS DAY (från igår..)

1 kommentarer:

Anonym sa...

hahah jasså, jadu old pics säger jag bara :D haha