2008/12/12

Stop Crying Your Heart Out

hola amigos
i onsdags sov jag hos en kompis, vi gick på bio och såg twilight. asså robert pattinson är allldeles för snygg :D början på filmen var bra.. men jag tyckte inte riktigt om slutet, men helt okej iaf. ååh jag vill gifta mej med honom, en riktig godbit. vad gjorde vi mer... kollade lite i affärer, rökte shisha och lyssnade på musik, och kollade på mean girls! älskar den filmen.
sen dagen därpå gick jag upp kl 9 bara för att beställa biljetter till coldplay :) kanonnnnn, glad jag är. sen på kvällen hämtade jag upp min oasis biljetter också, fan vad kul det ska bli! plus att konserten är på en onsdag.. och skolan börjar 15:30 nästa dag, så jag kan stanna i amsterdam och festa lite också :) men nu är jag glad iaf, två kanon konserter. hoppas verkligen jag kan gå på AC/DC också.. och sen pussycat dolls. heheh dom vill jag egentligen inte se.. fast min kompis går bara med på oasis med mej om jag går med till pussycat dolls med henne, heheh blir nog en rolig show iaf.
ikväll ska jag tvätta kläder... 400 personer och bara 3 tvättmaskiner.. :/ så den enda lediga tiden är på fredag kvällar för då är alla andra ute, så det ska jag göra ikväll. sen imorogn kväll ska jag ut med kompisar tror jag.
7 DAGAR TILLS JAG ÅKER TILL SVERIGE. fy fan vad jag längtar ;) ska blir så så så så kul, fast jag är abra där i 2 veckor.. tiden kommer gå hur snabbt som helst. och juste, jag ska ju till riga också! wooohoo. älskar att se nya ställen.

xx

4 kommentarer:

Geraldo Maia sa...

Maddie,
Gelukkig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuw Jaar!
Geraldo

Anonym sa...

Sverige är ett härligt land :)

Anonym sa...

svar: angående inlägget om könsstympning :S

Anonym sa...

precis, så sjukt :P