2008/12/04

Sinterklaas

hej hopp

imorgon är det fredag och gud vad det känns skönt. har verkligen inte haft en bra vecka och jag hoppas allting ordnar sej snart. imorgon har jag bara en lektion, internal market law, och sen ska jag åka till min farmor och farfar. här i holland firar man itne jul, istället så firar man sinterklaas den 5e dec. jag vet faktist inte hela historien om honom och hans hjälpare (dom är svarta för dom klättrar ner i skorstenar och lämnar paket till barnen), men iaf ska jag åka med farmor och farfar hem till min farbror erik, där min faster sandra också kommer vara. vi ska äta middag och dela ut presenter och sen ska jag sova hos erik. sen på lördag vet jag inte än, ska nog träffa några kompisar eller så. nu ska jag fixa lite mat sen ska jag kolla på the OC, och sen sovdags :)

0 kommentarer: