2008/12/08

I sold my soul for the second time.

ello





idag har varit en super dålig / super bra dag. för det första hade jag skola och en tutor meeting, och alla är emot mej i gruppen, vi ska göra en assignment men alla gör fel och jag för rätt och jag vet att jag har rätt.. men dom andra vägrar inse. så det finns itne mycket jag kan göra. även läraren säger att jag har fel. men jaja, jag har försökt iaf.. om vi sen har fel så är det fan inte mitt fel, jag är den enda med lite vett i skallen!





idag kom jag i kontakt med en kille som ska sälja två oasis biljetter till mej! :D snacka om att jag är glad! 55 euro styck.. och jag ska hämta dom i amsterdam nästa onsdag, blir kanon bra. hoppas han vill träffas på samma ställe som jag bara.. orkar inte riktigt gå och leta upp hans hus.. åååh vad jag längtar till oasis nu! :D oj oj oj vad kul det ska bli, det här är en av mina drömmar. hoppas också att jag kan gå till AC/DC.. det finsn biljetter på internet men det är inte klokt vilka priser som säljs för... aldrig i livet att jag betalar 4000 spänn för en sittplats till AC/DC... fick reda på att kaiser cheifs spelar också... hoppas att jag hittar någon att gå med.. det finns absolut ingen som har samma musik still som jag :/





på onsdag slutar jag skolan kl 14:00, så ska jag och anne-lii äta lunch i stan, sen gå på bio och se twilight, och kanske high school musical 3 också.. sen hem till henne och sova över och röka lite shisha. imorgon har jag bara en lektion vid 16:30.. så jag ska jobba hela dagen med min assignment! :( men ikväll kan jag relaxa lite... ska börja på säsong 3 av OC och laga lite middag nu!

xx





Mina lovlies, Oasis

0 kommentarer: